Noutati de la Facebook, februarie 2017

Gigantii americani, Facebook si Google, se dezvolta constant si acapareaza tot mai mult teren in zona online.

Daca Google lanseaza tot mai multe aplicatii pentru telefon proprii, Facebook dezvolta constant reteaua sociala si intra si in alte zone de interes.

In ultimele zile, Facebook a inceput implementarea unui set de modificari pentru continutul video si o serie de facilitati pentru cei care isi cauta un loc de munca şi pentru companiile care doresc sa angajeze.

Astfel, clipurile video de pe Facebook din newsfeed vor fi redate automat cu tot cu sunet. Compania promite, insa, ca aplicaţia de mobile va oferi optiunea de dezactivare a sunetului.

Facebook implementeaza un mod picture-in-picture pentru continutul video. Clipurile se vor muta automat intr-un colt al ecranului pentru a permite utilizatorului sa deruleze newsfeed-ul si sa urmareasca si conţinutul video in paralel.

De ce face compania aceste modificari? Ei bine, Facebook se pregateste astfel sa lanseze reclamele pentru video.

In ceea ce priveste locurile de munca, Facebook a integrat o serie de instrumente care-l transforma intr-un site de job-uri, devenind astfel concurent direct pentru Linkedin si pentru toate site-urile de job-uri actuale.

Vor fi doua optiuni:

– va exista un nou tip de postare care le va permite paginilor de Facebook sa publice un format de posturi creat special pentru job-uri.
– iar firmele vor folosi acest nou tip de posturi pentru a-şi face cunoscute locurile de munca disponibile.

Lasă un răspuns