TickTick, aplicatie care simplifica si organizeaza lista de sarcini

TickTick – Todo & Task List este o alternativa eleganta pentru Evernote si Google Keep. Si este si una dintre cele mai faine si bune aplicatii de organizare.

Timpul este una dintre cele mai pretioase resurse. Orice am face avem nevoie de timp. Iar timpul nu poate fi cumparat, stocat sau marit. Asa ca, succesul este conditionat, in mare masura, de utilizarea timpului.

Gestionarea timpului te ajuta sa reusesti sa ai un control mai mare asupra vietii, atat la serviciu cat si acasa. Timpul este cea mai importanta sursa de stres.

Este inutil sa iti incarci memoria cu toate lucrurile pe care trebuie sa le faci. O lista cu activitatile „de facut” este o tehnica importanta in managementul timpului, iar aceasta include toate sarcinile pe care trebuie sa le duci la capat, in ordinea prioritatii lor.

Utilizarea unei aplicatii pentru managementul saricinilor de facut poate fi o masura mai eficienta.

Aceste aplicatii iti reamintesc termenele limita, se sincronizeaza cu telefonul, calculator, tableta, etc.

Aplicatiile de tipul to do list sunt niste asistenti virtuali la îndemâna care ne ajuta sa ne cream si sa gestionam cu usurinta sarcinile si notele si sa ne reamintim când trebuie sa facem ceva la timp.

Evident, in magazinele de aplicatii sunt o multime de astfel de programe pentru telefoane, dar TickTick – Todo & Task List, se pretinde a fi o aplicatie simpla, cross-platform, care te poate ajuta sa-ti organizezi viata într-un mod mai usor.

Primul lucru bun despre TickTick este ca este o aplicatie gratuita care poate fi descarcata din magazinul de aplicatii preferat. Este disponibila pentru Android, iOS, Windows, Mac si poate fi utilizata de pe smartphone, tableta, laptop,

Dupa terminarea descarcarii, poti lansa aplicatia si poti începe sa creezi sarcinile. Utilizarea este destul de simpla, asemanatoare cu Facebook-ul si are aceiasi schema de culori.

În partea din stânga sus a ecranului este un meniu, în care gasesti toate sarcinile pentru zi, mesajele primite, sarcinile pe urmatoarele 7 zile si un calendar.

În partea din stânga sus a ecranului este si butonul de sincronizare, care va sincroniza sarcinile si le va transmite pe toate platformele, inclusiv pe web, Android si iOS.

Cel mai bun mod de a începe cu TickTick este sa iti faci un cont gratuit. Poti sa te autentifici cu contul de Google, Twitter sau Facebook.

Cu ajutorul aceste aplicatii este foarte usor sa organizezi sarcinile folosind drag and drop si sa le sortezi dupa ordine / data / nume / prioritate. Este usor de setat prioritatile la sarcini, sarcini recurente si remindere.

Are optiuni bine gândite pentru a personaliza note cum ar fi capacitatea de a adauga locatii, etichete, atasamente, liste de verificare si multe altele.

Ofera optiuni intuitive pentru a împarsi sarcinile cu ceilalti, familia, colegii etc. Interfata este eleganta, cu multe caracteristici la îndemâna.

Daca esti interesat sa folosesti aplicatia TickTick – Todo & Task List, trebuie doar sa accesezi linkul de mai jos

TickTick – aplicatia organizator, un soft organizator zilnic, disponibil gratuit.

Recomanda aplcatia de organizare si prietenilor. Multumesc.

Lasă un răspuns